Onderhoud

  • Onderhoud op maat
  • Duidelijke afspraken vooraf
  • Altijd de beste service
  • Het juiste onderhoud voor uw auto
  • Deskundigheid van de SCS-Technicus

Onderhoud op maat.

Als u uw auto voor onderhoud bij ons brengt, dan wilt u natuurlijk weten waar u aan toe bent. Seyid customer service geeft u in overleg met u advies voor optimaal onderhoud. Helemaal afgestemd op uw persoonlijke situatie en het gebruik van de auto.

Mocht tijdens het uitvoeren van de onderhoudsbeurt blijken dat een aanvullende reparatie noodzakelijk is, bijvoorbeeld vervanging van remblokken of uitlaat, dan neemt de Seyid customer service desgewenst contact met u op. Hij informeert u over de noodzaak en de kosten. Zo weet u waar u aan toe bent.

Er is natuurlijk nog een belangrijke reden om voor de Seyid customer service te kiezen wanneer uw auto aan onderhoud of reparatie toe is: u bent verzekerd gevoel van originele onderdelen en de deskundigheid van de SCS-technicus.

Neem gerust contact op met ons. U kunt ook onze vestiging bezoeken. Wij hebben altijd warme koffie voor onze klanten.